El patrimoni i la gestió cultural: noves professions per a les xarxes socials (6a edició)
10 Places disponiblesInformació del curs
Duració | 10 hores (Crèdits LE: 1, Crèdits ECTS: 0) |
---|---|
Dies | 8, 9 i 10 de maig de 2017 |
Horari | 8 i 9 de maig de 16 a 19:30 i 10 de maig de 16 a 19 h. |
Data d'inici | 08/05/2017 |
Data fi | 10/05/2017 |
Inici inscripció | 20/10/2016 |
Fi inscripció | 01/05/2017 |
Lloc | Fundació General de la Univesitat de València, C. Amadeu de Savoia 4, aula de formació, 1a planta |
Total places | 30 |
Numero mínim; d´alumnes; | 20 |
Descripció
Aquest curs complementarà la formació en les tecnologies de la informació i la comunicació, fent una introducció senzilla i concreta en les principals possibilitats tecnològiques, aplicades a la difusió del patrimoni i la gestió cultural.
Impartit per
- Chimo Soler Herreros, Historiador. Membre de la Junta Directiva de la Internet Society Spain (ISOC-es)
- Jorge Sebastián Lozano, Prof. Departament Història de l´Art (UV)
Taxes de matrícula
- 25 € - Estudiant UV
- 25 € - PAS
- 25 € - PDI
- 25 € - Amics Antics Alumnes de la Universitat de València
- 35 € - Públic General
Programa
Les xarxes socials a 2017
- Un nou panorama global: Vk i QQ: Rússia i Xina. La emergència d´Instagram
- Com es construeix i mantè una comunitat
- El públic objetiu: què li interessa, què li atrau i com s´implica
- Casos: David contra Goliat: els petits museus i institucions front als grans
- Les estratègies on-off
- La construcció pràctica d´objectes socials. Què interessa més?
- El text, la imatge en cada xarxa
- Anàlisi de casos
- Noves eines i mesures de resultats a 2017
- La dinamització de comunitats online:
- La frecuència, l´esdeveniment i la fidelització
La demanda d´experiència en social media en institucions i empreses
- Anàlisi de casos
- Estratègies i anàlisi de resultats
- Noves eines: Twitter, Facebook, Linkedin
Dibuixar la teua emprenta digital per a competir al mercat laboral
- Marca personal
- Reputació i èxit en les xarxes professionals i acadèmiques
- Linkedin
- Google Scholar
- Academia.edu
- Researchgate
- Mendeley
- Orcid
- De la ciència “indie” als anàlisi d´impacte
- Un nou panorama global: Vk i QQ: Rússia i Xina. La emergència d´Instagram
- Com es construeix i mantè una comunitat
- El públic objetiu: què li interessa, què li atrau i com s´implica
- Casos: David contra Goliat: els petits museus i institucions front als grans
- Les estratègies on-off
- La construcció pràctica d´objectes socials. Què interessa més?
- El text, la imatge en cada xarxa
- Anàlisi de casos
- Noves eines i mesures de resultats a 2017
- La dinamització de comunitats online:
- La frecuència, l´esdeveniment i la fidelització
La demanda d´experiència en social media en institucions i empreses
- Anàlisi de casos
- Estratègies i anàlisi de resultats
- Noves eines: Twitter, Facebook, Linkedin
Dibuixar la teua emprenta digital per a competir al mercat laboral
- Marca personal
- Reputació i èxit en les xarxes professionals i acadèmiques
- Google Scholar
- Academia.edu
- Researchgate
- Mendeley
- Orcid
- De la ciència “indie” als anàlisi d´impacte
Resolució
1 de desembre de 2016 del Servei d´Estudiants nº 52687