MARCA PERSONAL I CERCA D´OCUPACIÓ A TRAVÉS DE LES XARXES SOCIALS (4a edició)

11 Places disponibles
Informació del curs
Duració10 hores  (Crèdits ECTS: 1)
Dies 29 i 30 de gener de 2020
Horari9 a 14 hores
Data d'inici29/01/2020
Data fi30/01/2020
Inici inscripció 29/07/2019
Fi inscripció 28/01/2020
LlocAula per determinar(Campus Blasco Ibañez)
Total places20
Numero mínim d´alumnes10
Descripció
Curs amb crèdits de participació universitària
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%
Impartit per
  • Mariam Sorní Giner, Tècnica d´Orientació - UVocupació
  • Maria Roncero Sanchis, Coordinadora de l´Àrea de Formació - UVocupació
Taxes de matrícula
  • 25 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
  • 35 € - Públic General
Objectius
Dotar els estudiants de les habilitats necessàries per a utilitzar amb èxit les xarxes socials com a eina de cerca d’ocupació i de promoció professional.

L’objectiu general és donar a conèixer les estratègies per a generar una marca personal i la seua utilitat en la cerca d’ocupació a través d’Internet i les xarxes socials.
Programa
Sessió 1. Marca personal
• Disseny de l´estratègia de marca personal.
• Anàlisi i definició de l´objectiu professional.

Sessió 2. Estratègies de cerca d´ocupació a través de les xarxes socials
• Eines 2.0 per a la cerca d´ocupació.
• Les xarxes socials i professionals: l´ús de Linkedin.