Estàs a: > > La CÓtedra UNESCO presenta la Xarxa d┤Estudis sobre el Desenvolupament en la Universitat de ValŔncia

logoreedes

La Xarxa Espanyola d┤Estudis sobre el Desenvolupament (REEDES) s┤ha presentat a la Universitat de ValŔncia en un acte organitzat per la CÓtedra UNESCO d┤Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat, dirigit a tota la comunitat docent i investigadora. Formen aquesta xarxa investigadors i institucions universitÓries de diverses Órees de coneixement.jpg

L'acte de presentació ha comptat amb la presència de la Secretària en la Directiva d'aquesta associació, la professora Alejandra Boni. Aquesta Xarxa està formada tant per investigadors com per institucions universitàries de qualsevol àrea de coneixement enfocada des de la perspectiva del Desenvolupament Humà.

La Universitat de València participa en REEDES a través de la seua Cátedra UNESCO d'Estudis sobre el Desenvolupament i va participar en la constitució d'aquesta xarxa en maig de 2011.

Data d'actualització: 27 de Juliol de 2012