Estàs a:

Davant la present situació extraordinària causada per la pandèmia del COVID-19, i en aplicació de les mesures establertes pel govern d’Espanya, la Generalitat Valenciana i la Universitat de València, vos comuniquem que l´Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat de València continuarà atenent per mitjans telemàtics principalment al telèfon 96 353 10 76 en horari de 9:00 a 14:00 hores.

Per a donar resposta a les vostres consultes i possibles dubtes preguem utilitzeu prioritàriament el correu electrònic des del vostre compte personal uv.es i escrigueu als següents correus:

....................................................

Les activitats i programes de l´Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat de València s’executen en l’àmbit de la cooperació universitària al desenvolupament (CUD), bé per encomana de la Universitat de València o a iniciativa pròpia.

Les seues àrees de gestió son: educació per al desenvolupament i formació, sensibilització, informació i documentació, projectes de cooperació en països empobrits i suport a la investigació en desenvolupament humà sostenible i cooperació.

L’Àrea de Cooperació gestiona la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, els Premis Manuel Castillo i les Iniciatives Lluís Vives, el Programa 0’7 – Projectes de cooperació tècnica, la col·lecció  editorial La Nau Solidària, la revista E-DHC, Quaderns Electrònics sobre el Desenvolupament Humà i la Cooperació, i disposa d’un centre de documentació especialitzat, InfoSud.

L’Àrea assessora a la comunitat universitària en matèria de cooperació al desenvolupament i participa en nombroses activitats en l´àmbit estatal de la cooperació universitària (CUD)

Cursos

No hi ha cap curs amb la matricula oberta