Política de Qualitat

Sello de calidad según ISO 9001:2000 acreditado por ENAC y vigente hasta la actualidad

La Política de Qualitat de la UPD se basa en els seguents principis:

  • Enfocament al client:
    • Atendre i satisfer les necessitats dels usuaris/àries (PDI, PAS i estudiants de la UV) complint els requisits establerts en les normatives i condicions vigents, així com l’esforç per superar les expectatives.
  • Lideratge:
  • Supervisar la correcta realització de les activitats  d’informació, assessorament i suport, atenent als objectius i les necessitats identificades.
  • Compromís de les persones:
    • Comptar amb persones competents, capacitades i compromeses.
  • Enfocament a processos:
    • Administrar els processos i les seues interrelacions com un sistema coherent per aconseguir els objetius de qualitat de manera eficaç i eficient.
    • Garantir una correcta organització i comunicació de les activitats ofertes, junt amb les noves tecnologies de la informació.
  • Millora:
    • Comprometre’s amb la millora contínua.
  • Presa de decisions basada en l’evidència:
    • Prendre decisions de millora basades sempre en l’anàlisi i l’avaluació de dades.
  • Gestió de les relacions:
    • Gestionar i mantenir relacions amb les parts interessades (usuaris, voluntaris, entitats, fundacions, etc.).

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar