Estàs a: > Guia del mercat laboral de 2017. Una anàlisi de les tendències i els salaris a Espanya

La Guia del mercat laboral de 2017 és una publicació anual que elabora la companyia Hays, en la qual s’analitza la situació del mercat laboral a Espanya, així com les tendències i els salaris de cada sector.

La Guia del mercat laboral de 2017 destaca que els perfils professionals més demanats són els de IT (programadors de Navision, Java...), enginyers industrials, els de producció, comercials amb experiència en exportació i interventors per a planta de producció. Tots amb nivell d’anglès molt alt. Els enginyers i comercials d’exportació són molt demanats a la Comunitat Valenciana. D’altra banda, la guia recull, entre altres informacions, que el 43% de les empreses valencianes van augmentar la inversió en recursos humans (RH). Menys de la meitat (49%) de les companyies valencianes consultades revelen que la seua aposta per reforçar l’estratègia laboral i de personal de la seua empresa s’ha mantingut igual que l’any anterior i tan sol un 8% van decidir reduir aquesta partida pressupostària. D’acord amb els resultats d’aquest informe, es percep un cert increment dels contractes de personal en els últims anys, ja que hi ha hagut un increment dels llocs que s’han ocupat a nivell nacional, des d’aproximadament quatre mil en 2014 a més de vuit mil en 2017.

Per a més informació:

*Les notícies que es publiquen  en el web de l’OPAL tenen únicament caràcter informatiu. Les condicions, els requeriments i els terminis de presentació seran els que figuren en les bases establertes i publicades per l’entitat convocant. L’OPAL no es fa responsable dels canvis o errors que hi puga haver.

Data d'actualització: 1 de Setembre de 2017