Estàs a: > > L’OPAL és seleccionat com a Bona Pràctica de Direcció i Gestió Universitària

L’OPAL és seleccionat com a Bona Pràctica de Direcció i Gestió Universitària

L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Universitat de València ha sigut seleccionat com a Bona Pràctica de Direcció i Gestió Universitària per Telescopi Espanya. Telescopi Espanya és un observatori de Bones Pràctiques que forma part de la Xarxa Telescopi: una xarxa internacional d'observatoris de Bones Pràctiques de direcció estratègica universitària a Llatinoamèrica i Europa, la finalitat de la qual és incrementar la qualitat de l'educació superior, i contribuir a la conformació d'un espai que facilite la col•laboració interuniversitària entre Europa i Amèrica Llatina.

Telescopi Espanya (http://telescopi.upc.edu/) realitza dues convocatòries anuals per a identificar, i difondre les Bones Pràctiques en gestió de les universitats espanyoles. Les experiències presentades en cada convocatòria són avaluades per un comitè extern d'experts segons els següents criteris:
SOLUCIÓ A UN PROBLEMA: Rellevància de la bona pràctica per a la millora contínua.
RESULTATS ASSOLITS: Eficàcia respecte als objectius esperats, eficiència respecte als recursos emprats i efectivitat respecte a la contribució a la solució del problema plantejat.
CARÀCTER INNOVADOR: Repercussió de la bona pràctica en l'aprenentatge sobre noves formes i estils de treball en la pròpia institució.
SOSTENIBILITAT: Possibilitat de manteniment de la bona pràctica a l'interior de la institució.
REPLICABILITAT: Potencial de transferència a altres institucions, després d'un exercici de flexibilitat i adaptabilitat a altres unitats i institucions.

Les experiències seleccionades s'integren en un banc de bones pràctiques. Seguint el Model Europeu d'Excel•lència (EFQM), aquestes experiències s'agrupen en set àrees: 1. estratègia, 2. persones, 3. aliances i recursos, 4. liatge, 5. processos, productes i serveis, 6. clients, i 7. resultats.

Aquest reconeixement extern rebut per l'OPAL s'afig a altres obtinguts prèviament, com el certificat de qualitat ISO 9001:2008, i ve a recolzar la qualitat de la gestió i els serveis de l'OPAL.

Data d'actualització: 10 de Març de 2011

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar