Estàs a: > > Procés d´inscripció de l´Escola Coral La Nau

Procés d´inscripció de l´Escola Coral La Nau

Per a xiquets a partir de 4 anys
Des de hui, dia 23, i fins el dia 4 de juiol (a les 14 hores) està obert el procés de preinscripció per a l'Escola Coral La Nau per al pròxim curs.

Per preinscriure-s'hi, cal emplenar el formulari de preinscripció de la pàgina web www.uv.es/aam o a la oficina del Patronat d'Activitats Musicals (c/ Universitat, 2, 2n pis - València), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

L'Escola Coral La Nau és un programa amb el qual el Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació de la Universitat de València vol fer cantar els xiquets i xiquetes. I és fa a través d'un procés amb el joc com a protagonista. Hi ha jocs cantats i ballats, hi ha històries musicades, hi ha danses cantades que ens ajuden a conéixer els companys...

A poc a poc, i sense abandonar en cap moment aquest objectiu lúdic, els xiquets i xiquetes s'endinsen en la formació del cor.

A més a més, a partir dels sis anys (Cors Garbí i Tramuntana) reben formació de llenguatge musical, com a eina complementària per a una millor comprensió del fet musical.

GRUPS

L'Escola Coral té tres grups de xiquets:

COR MESTRAL
Per a un grup com a màxim de vint xiquets i xiquetes, de 4 a 6 anys (nascuts entre 2002 i 2004).

COR GARBÍ
Per a un grup com a màxim de trenta xiquets i xiquetes, de 6 a 9 anys (nascuts entre 1999 i 2002).

COR TRAMUNTANA
Per a un grup com a màxim de quaranta xiquets i xiquetes, a partir de 10 anys (nascuts a partir de 1998).
Aquesta agrupació, que a priori és la ideal, es podrà modificar segons els xiquets i les xiquetes que s'apunten a l'activitat.

ASSAIGS

Els assaigs es faran al Col·legi Major Rector Peset (plaça Forn de Sant Nicolau, 4; 46001 València; www.uv.es/cmrpeset), cada dilluns, des del 6 d'octubre de 2008 al 15 de juny de 2009.

Més informació: Patronat d'Activitats Musicals: http://www.uv.es/aam

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012