Estàs a: > > La Torre del Micalet. El temps de Sant Vicent

La Torre del Micalet. El temps de Sant Vicent

Micalet

Serà el 22 de gener

Concentració a les 9.30 h a la plaça de la Mare de Déu de València. Ascensió al campanar nou (mal dit Micalet). Visita de les sales i arribada a la terrassa a temps d’escoltar les 12, tocades per Micalet o campana de les hores. Tot seguit, visita a la sala de les campanes, on sentirem la melodia que anuncia la diada de sant Vicent. El toc durarà de deu a vint-i-cinc minuts, segons la inspiració, el cansament, l’oratge i la bona companyia que tinga el campaner. Conclourem cap a les 13.30h. Nota. Com els darrers anys, farem l’esmorzar a la torrassa del Micalet, a base de pastetes i vi del país.  Ens acompanyarà Francesc Llop i Bayo, campaner de la catedral.

Inscripció:  del 3 al 14 de gener.

Places disponibles: 15.

Preu: 15 euros (tiquet+esmorzar+entrades)

Les inscripcions es poden fer bé en la web d’Amics, bé per telèfon: 96 353 10 70. Les inscripcions són efectives quan n’arriba el comprovant de pagament a les oficines d’Amics. Consulteu  les condicions generals a la zona privada. Esperem les vostres fotos a amics@uv.es per penjar-les en la web.
Data d'actualització: 30 de Desembre de 2010
Publicat en: AMICS