Estàs a: > > Activitats commemoratives del 25 aniversari

Activitats commemoratives del 25 aniversari

25 anys

Consulta tots els actes preparats per la Fundació de la Universitat de València

La Fundació de la Universitat de València celebra enguany el seu 25 aniversari. Des de la seua creació, la Fundació ha esdevingut "una finestra oberta de la Universitat de València cap a la societat i es fa present en àmbits molt diversos", segons el rector de la Universitat de València i president executiu de la Fundació, Francisco Tomás.

Per commemorar aquesta fita, hem preparat un programa d'activitats per donar a conéixer aquesta eina al servei de la Universitat de València i la societat. T'esperem.

juny
26 de juny
SERENATES AL CLAUSTRE

Concert de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València dins el cicle Serenates al Claustre de La Nau

juliol
7 de juliol
TEATRE A LA NAU

Espectacle "Per Sant Lluc", per Assaig (Grup de Teatre de la Universitat de València). Claustre del Edifici de La Nau

octubre

ARTISTES EN LA COLECCIÓ
Jornada homenatge a Jesús Martínez Guerricabeitia, amb la participació d'artistes i representants del món de l'art contemporani que formen part d'aquesta important col•lecció

EXPOSICIÓ 25 ANYS DE LA FUNDACIÓ
Exposició de reculls fotogràfics i audiovisuals sobre la història i els projectes més rellevants de la Fundació al llarg d'aquests 25 anys d'activitat

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "25 ANYS DE LA FUNDACIÓ"
Edició que recull el que és més significatiu del passat, del present i de la projecció de futur de la Fundació i que ens mostra els principals projectes i línies d'actuació dels seus programes i patronats

novembre

CONCERT D'OBERTURA DE CURS
Concert extraordinari amb motiu de l'efemèride de la Fundació que s'oferirà al Palau de la Música de València

desembre
JORNADA DIA MUNDIAL SOBRE LA DISCAPACITAT
Jornada divulgativa i de sensibilització que s'ha volgut fer coincidir amb el Dia Mundial sobre la Discapacitat, organitzat per la Delegació per a la Integració de Persones amb Discapacitat

Programació subjecta a canvis.

Data d'actualització: 6 d'Octubre de 2008