Estàs a: > > El passat 14 de desembre es va celebrar el Concert entre Amics

El passat 14 de desembre es va celebrar el Concert entre Amics

Nadal 2010

El grup Pepa Blasco Jazz Quartet va arredonir una estona d´allò més agradable.jpg

El passat dimarts 14 de desembre, a les 19.30 h de la vesprada, va tenir lloc el tradicional Concert entre Amics.

Enguany, el lloc escollit per a l’acte va ser el Paranimf de la Universitat.El rector, Esteban Morcillo, amb el discurs de benvinguda va destacar aquest espai com un dels llocs emblemàtics d’aquesta antiga institució acadèmica i va animar els presents a continuar enfortint els lligams entre la societat i la Universitat mitjançant el col·lectiu d’Amics i Antics Alumnes.

A continuació i després de la càlida, potent i melodiosa veu de Pepa Blasco Jazz Quartet, la vicerectora de Comunicació i Relacions Institucionals, Sílvia Barona, va voler destacar la importància del treball constant i il·lusionador d’un projecte com el d’Amics i Antics Alumnes, i va mostrar el seu interès per donar-li suport.

Per acabar l’acte i després del sorteig dels productes que van oferir les empreses col·laboradores d’Amics, els assistents van gaudir d’un vi d’honor al Claustre.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2010
Publicat en: AMICS