Estàs a: > > El col·lectiu d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat celebra hui el Nadal amb el Concert entre Amics

Com cada any per aquestes dates, el col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València es reuneix per Nadal i celebra el ja tradicional Concert entre Amics. Serà hui, 14 de desembre, a les 19 hores, al Paranimf de la Universitat, a l'edifici històric de la Universitat, al carrer de la Nau.

Durant l'acte ─destinat exclusivament als socis─ el rector, Esteban Morcillo, i la vicerectora de Comunicació i Relacions Institucionals, Sílvia Barona, avançaran les línies presents i futures d'aquest col·lectiu integrat per prop de mil vuit-centes persones. Tot seguit se celebrarà un sorteig entre tots els assistents de diferents productes que les empreses col·laboradores d'Amics han volgut oferir als socis. Enguany, les possibilitats d'obsequi aniran des d'un cap de setmana al Priorat fins a invitacions per anar al teatre i diferents lots de vi i caps de setmana en algunes de les cases rurals amigues d'Alacant i Castelló.

A més a més s'oferirà un concert a càrrec del quartet de jazz integrat per Pepa Blasco, Roberto Capella, José Luis Porras i Ignacio Gil, que realitzarà un càlid recorregut del jazz al swing, passant pel blues i la bossa nova. Per acabar hi haurà un vi d'honor.

Els últims anys, Amics i Antics Alumnes ha ampliat consiablement la quantitat d'avantatges que ofereix als seus socis, i ha intensificat la comunicació i l'intercanvi d'experiències. Tota la informació a la web www.uv.es/amics

Data d'actualització: 20 de Desembre de 2010