Estàs a: > > Matricula´t en els cursos del Patronat Martínez Guerricabeitia

Matricula´t en els cursos del Patronat Martínez Guerricabeitia

La Nau

Nous cursos sobre museologia, cinema, patrimoni i restauració
El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València ofereix la convocatòria anual de cursos curriculars sobre art. Aquesta edició, la matrícula de la qual comença el 2 de desembre, amplia l'oferta educativa i aborda els temes de: museologia, cinema, patrimoni i restauració. Els cursos, que es faran entre els mesos de desembre de 2010 i maig de 2011, els poden convalidar els estudiants de la Universitat de València per 1 o 2 crèdits, segons la durada.

Exposicions temporals: Art contemporani, impartit per la comissària i crítica d'art Isabel Tejeda, estudiarà la pluralitat de formes d'exhibició de l'art des del segle XIX fins a l'actualitat. D'altra banda, la professora d'Història de l'Art, Áurea Ortiz, farà una revisió del cinema com a obra artística, cultural, producte industrial i document, i també de les funcions de les filmoteques en El patrimoni cinematogràfic: Imatge i memòria. Amb el curs L'art pictòric: Estructura, matèria, conservació i imatge, la professora María Gómez analitzarà les variades tècniques i suports en la pintura, que completarà amb una aproximació a les obres d'art a través de diversos casos pràctics. Finalment, Patrimoni cultural: posada en valor i difusió estudiarà els tipus de mesures que cal adoptar per a la defensa del patrimoni i per a la seua "posada en valor", de la mà de les professores M. Carmen Hernández i Sara Joana Reig.

On i com matricular-s'hi:
La matrícula s'ha de fer a la pàgina web del Patronat: www.uv.es/cmg/cursos Els cursos s'impartiran a l'aula de formació de l'edifici de la Fundació General de la Universitat de València (c/ Amadeu de Saboia, 4 - 1a planta), situat al campus de Blasco Ibáñez. A més, el Patronat Martínez Guerricabeitia, des de l'any 2005, col·labora amb el Centre d'Estudis del MuVIM (Museu Valencià de la Il·lustració i la Monitat) en matèria docent. Aquestes activitats s'emmarquen dins de les seues finalitats, entre les quals destaquen fomentar i difondre l'activitat creativa en el camp de les arts plàstiques contemporànies dins de la comunitat universitària i entre el públic en general.

Més info: www.uv.es/cmg

Data d'actualització: 18 de Gener de 2011