Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València s’uneix a la IV edició del Dia Europeu de Fundacions i Donants

Logo del Dia Europeu de Fundacions i Donants.

La Fundació General de la Universitat de València s´ha unit a la commemoració de la IV edició del Dia Europeu de Fundacions i Donants, que s´ha celebrat aquest dissabte, 1 d’octubre, incloent en aquest marc les activitats organitzades del 15 de setembre a l’1 d’octubre. Es tracta d’una iniciativa promoguda per DAFNE que l’Asociación Española de Fundaciones (AEF) impulsa a Espanya.

Segons va informar l’AEF en la seua pàgina web, “durant 15 dies, fundacions de tot el continent europeu s’uneixen en una acció comuna per a potenciar el coneixement i el reconeixement del sector en el desenvolupament socioeconòmic de la societat amb la celebració d’activitats simultànies”.

Aquesta és una iniciativa promoguda per l’associació de xarxes de donants i fundacions a Europa DAFNE (sigles que responen a l’anglés ‘Donors and Foundations Networks in Europe) i que a Espanya impulsa l’AEF.

La Fundació General de la Universitat de València, a més de celebrar en aquest marc les seues activitats durant 15 dies, ha dut a terme una campanya que inclou la comunicació de la commemoració a través d’una franja publicitària en la capçalera de la seua web, una peça informativa en l’apartat de NOTÍCIES, així com la utilització del hashtag #October1Europe en els diferents comptes de xarxes socials que gestiona.

Així mateix, participà, dissabte 1 d’octubre, en la trobada convocada en Twitter per l’AEF, dirigida a totes les fundacions associades, per a tuitejar a la mateixa hora, les 12 hores, i aconseguir una major visibilitat de l’esdeveniment.

Data d'actualització: 19 d'Octubre de 2016