Estàs a: > > Segona edició del Diploma en gestió i preservació de documents electrònics, al Centre de Gandia

Imatge del Diploma en Gestió de Documents Electrònics.

El Centre Internacional de Gandia (CIG) organitza, dins de la seua proposta formativa en postgraus per al curs 2016-2017, la segona edició del Diploma en gestió i preservació de documents electrònics. Amb 25 crèdits ECTS, el curs començarà al novembre i es desenvoluparà fins al mes de juny de 2017. Les preinscripcions poden realitzar-se fins al 20 d’octubre, a través de la web d’Adeit.

La formació s’organitza en col·laboració amb el Departament d’Història de l’Antiguitat i de la Cultura Escrita de la Universitat de València, l’Associació d’Arxivers i Gestors de Documents Valencians i la Fundació Universitat-Empresa Adeit, després de la bona acollida de la primera edició amb al voltant de 40 participants.

Sota la direcció de María José Carbonell, del Departament d’Història de l’Antiguitat i de la Cultura Escrita, i María Irene Manclús, directora de l’Arxiu Històric de la Universitat de València i vicepresidenta de l’Associació d’Arxivers i Gestors de Documents Valencians, els estudiants i professionals de l’arxivística es formaran en nous sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper, a més d’en les últimes normes nacionals i internacionals en matèria d’administració electrònica.

Amb la metodologia ‘online’ es possibilita l’autogestionament dels temps de dedicació a l’estudi, l’estalvi de costos de desplaçaments i el servei del personal de l’Aula Virtual.

Completen l’oferta de postgraus per a aquest curs al CIG el Màster ‘online’ en formació i actualització de professors d’Espanyol com a llengua estrangera; el Certificat d’especialització en avanços en Pediatria; el Certificat en documents digitals i arxius; el Certificat en el futur dels documents electrònics; i el Certificat en sistema de gestió de documents.

Inscripcions

Data d'actualització: 15 de Setembre de 2016