Estàs a: > > El rector de la Universitat visita hui la Fundació General

El rector de la Universitat visita hui la Fundació General

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, i alguns membres de l'equip rectoral, visitaran hui divendres, a partir de les 10 hores, la seu de la Fundació General de la Universitat de València. El rector ocupa el càrrec de president de la Fundació General de la Universitat de València.

Aquest edifici, que integra la seu de la Fundació General de la Universitat de València, amb la major part dels seus programes i patronats, i molts altres serveis universitaris, està en funcionament des de fa un any.

Quasi un centenar de persones treballen en aquest centre de 2.600 metres quadrats distribuïts en set plantes que allotja serveis universitaris molts relacionats amb la ciutadania. Ací es troba la seu de la Fundació General de la Universitat de València, a més d'altres serveis universitaris, com ara, el Gabinet de Política Científica-Càtedra de la Divulgació de la Ciència de la Universitat de València, tres serveis universitaris: el Servei d'Extensió Universitària, el Servei d'Informàtica i Protecció de Dades, i el Servei de Política Lingüística.

Data d'actualització: 29 de Novembre de 2010