Estàs a: > > Novetats a La Tenda

Novetats a La Tenda

La Tenda

Necessites un llibre? Un regal? Uns pantalons d´esport? Subministraments d’oficina?

La Tenda de la Universitat ofereix tot açò i molt més tant per la comunitat universitària com als seus visitants. El nostre servei està disponible mitjançant les nostres tendes ubicades al Campus de Tarongers, Edifici de La Nau, a la Llibreria de la Universitat i al Jardí Botànic, a més de la pàgina web www.uv.es/latenda i telefonant al 963 53 10 71 (comandes personalitzades); si no pots visitar les tendes et farem arribar la teua comanda per correu intern o, si ho necessitares, mitjançant el nostre servei urgent de paqueteria.

A la nostra web trobaràs totes les referències disponibles amb les marques de la Universitat de València, llibres, articles de papereria, així com els catàlegs de productes per realitzar comandes: catàleg de papereria, articles de promoció i regal, tèxtils i altres. I si no trobes el que buscaves crida'ns i ho buscarem.

Entre les novetats d'aquesta temporada trobaràs una nova línia d'equipatges esportius de material transpirable d'alta qualitat, fundes per al mòbil, nous models de samarretes, punters per a presentacions de PowerPoint, quans amb banda elàstica, noves grandàries de bosses de regal, bolígrafs multifuncionals, majors capacitats per memòries USB i productes de comerç just i producció biològica.

Data d'actualització: 21 de Juliol de 2008