Estàs a: > > Els directors de centres de la Universitat i el gerent de la Fundació visiten Gandia hui

Els díhuit degans i directors de les facultats i escoles de la Universitat de València i el gerent de la Fundació General de la Universitat visitaran hui el Centre Internacional de Gandia. La visita respon a la iniciativa del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, el titular del qual és el professor Jorge Hermosilla, qui a més ocupa la delegació del rector en Gandia.

Els degans de les distintes facultats de la Universitat de València, que formen part del Consell de Govern de la Institució, visitaran la ciutat per tal de conéixer les noves instal·lacions de les que disposa la Universitat en Gandia. La delegació estarà acompanyada per dos vicerectores més: Olga Gil, de Relacions Internacionals i Cooperació i Mª Vicenta Mestre, d'Ordenació Acadèmica i Professorat. En total, 21 càrrecs universitaris visitaran el nou centre.

La delegació arribarà a Gandia, aproximadament, a les 11 del matí. Mitja hora després hi haurà una reunió de treball, presidida per Jorge Hermosilla, en la que també participaran el director i subdirector del CIG-UV, Joan del Alcàzar i Joan Noguera respectivament, el gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria, i el personal tècnic del CIG-UV.

L'objectiu de la reunió és donar a conéixer els degans el potencial de Gandia per tal de po organitzar, des de les distintes facultats, activitats formatives i culturals al llarg de l'any. A més, es tractarà d'establir col·laboracions de cara la propera celebració de la Universitat d'Estiu de Gandia, una edició que haurà d'estar marcada pels canvis propiciats pel Procés de Bolonya.

La sessió finalitzarà amb un passeig per la ciutat que els permeta conéixer Gandia i també la ubicació de la seu definitiva del CIG-UV a la Plaça Jaume I.

El Centre Internacional de Gandia està gestionat per la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 15 de Novembre de 2010