Estàs a: > > La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat de la Universitat de Valčncia renova el compromís amb els estudiants amb discapacitat

Aquesta Unitat, gestionada per la Fundació General de la Universitat estŕ ubicada a la Facultat de Psicologia

Bancaixa, la Fundació Adecco i la Universitat de València han renovat el seu acord de col·laboració per a posar a la disposició dels estudiants de la Universitat un Servei d´Orientació i Intermediació Laboral -SOILD-, dirigit a fomentar l´accés al mercat laboral dels estudiants i titulats universitaris amb discapacitat.

Aquest servei, que està dirigit a estudiants que posseïsquen un certificat de discapacitat igual o superior al 33%, ofereix informació i assessorament per a la recerca d´ocupació i promou, a través de la Fundació Adecco, la inserció laboral. Des que es va posar en marxa l´octubre de 2009, cinc persones s´han incorporat a Bancaixa a través del Servei d´Orientació i Intermediació Laboral -SOILD-.

El SOILD està situat en la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, un servei que està gestionat per la Fundació General de la Universitat i que està ubicat a la Facultat de Psicologia (l´horari d´atenció a l´estudiant és els dilluns i els dimecres, de 15:30 hores a 18:30 hores). Bancaixa, dins del seu model de Responsabilitat Social Corporativa, té també en col·laboració amb Fundació Adecco el Programa "Bancaixa i la Discapacitat", a través del qual s´han incorporat ja 25 persones a la plantilla de l´entitat.

D´elles, 20 han començat a treballar en Bancaixa a través del Pla nacional d´integració de persones amb discapacitat que promou l´Entitat. Aquest projecte, que es va iniciar al maig de 2008, té com objectiu fomentar la contractació de persones amb discapacitat en l´entitat i el desenvolupament de programes de formació adaptats, així com les actuacions necessàries per a la integració de les persones seleccionades en el lloc de treball.

Data d'actualització: 15 de Gener de 2014
Publicat en: Integració