Estàs a: > > La Universitat de València presenta els programes d’inserció laboral per als seus egressats

La Universitat de València va presentar, el passat dia 20 d'octubre, davant els titulats i els responsables de recursos humans de diferents entitats i amb el títol «La Universitat per l'ocupació», els programes que durà a terme per a facilitar la inserció professional dels seus egressats i egressades al llarg d'aquest curs 2010-2011. L'acte es va realitzar a la seu de la Fundació Universitat-Empresa de València (ADEIT).

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, va inaugurar l'acte, que va comptar amb la presència de Luis Lobón, secretari autonòmic d'Ocupació de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació de la Generalitat Valenciana, i de Carlos Pascual, president del Consell Social de la Universitat de València i de la Fundació Universitat-Empresa de la UV.

En l'acte, amb una alta participació d'empreses, estudiants i titulats, i de la comunitat universitària en general, es van exposar les diferents iniciatives que estan en marxa per afavorir la inserció laboral dels titulats de la Universitat de València.

Així, Gloria Berenguer, coordinadora d'Ocupació de l'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral de la Universitat de València (OPAL), va exposar els excel•lents resultats d'inserció que s'estan obtenint a través del Pla Integral d'Ocupació (PIE) que enguany gestiona la Fundació General de la Universitat de València, i va comunicar a les empreses els avantatges de participar-hi. Aquest programa facilitarà la inserció de titulats universitaris, ja que potencia les seues habilitats i estimula les empreses, amb subvencions de fins a 6.000 euros per contractar-lo.

A continuació, Germán Ferreiro, director del Departament d'Ocupació de la Fundació Universitat-Empresa, va comunicar la dinàmica del Programa META i els bons resultats d'inserció que s'han obtingut en les diferents edicions.

Per acabar, Francisco Gracia, sotsdirector de l'OPAL, va exposar l'experiència de la Universitat en l'organització de fòrums d'ocupació, i va proporcionar alguna informació avançada sobre el VI Fòrum d'Ocupació de la UV, que tindrà lloc durant la pròxima primavera.

En l'acte de clausura va intervenir Antonio Aracil, director gerent de la Fundació Universitat-Empresa de la UV, Cristóbal Suria, gerent de la Fundació General de la UV, Enrique Soto Ripoll, secretari general de la Confeació Empresarial Valenciana, i M. Carmen Fortes, vicerectora de Pràctiques Externes i Formació Contínua, que va destacar la importància d

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Novembre de 2010