Estàs a: > > Tast de cervesa artesanal.jpg

Tast de cervesa artesanal.jpg

Cervesa

Serà el 17 de novembre per la vesprada

Després d’unes breus exposicions teòriques en tastarem 10 mostres, algunes de les quals han estat manipulades per reforçar el llindar de detecció de determinats compostos i facilitar-ne la comprensió. Finalment tastarem una cervesa artesanal produïda per Cerveza de Benicalap, SL.Horari:  de 19 a 21 h (cal acudir al carrer Sánchez Arjona, 4, València. Vegeu la guia de carrers de les pàgines grogues.)

Inscripció: del 2 al 15 de novembre.

Preu: 10 euros

Places disponibles: 6 com a mínim / 10 com a màxim (si no s’arriba al mínim, l’activitat no es podrà realitzar)

A títol particular, les persones interessades en l’elaboració de cervesa artesanal per a consum propi, tindran l’opció d’utilitzar les instal·lacions de Cerveza de Benicalap, SL.

Les inscripcions es poden fer a través del web d’Amics, o per telèfon al 96 353 10 70. Les inscripcions són efectives quan arriba el comprovant de pagament a les oficines d’Amics. Consulteu les condicions d’activitats a la zona privada. Esperem les vostres fotos en amics@uv.es per penjar-les al web.
Data d'actualització: 26 d'Octubre de 2010
Publicat en: AMICS, Cursos anteriors