Estàs a: > > Jornada a Gandia homenatge a l´escriptor i advocat gandià Gonçal Castelló

Jornada a Gandia homenatge a l´escriptor i advocat gandià Gonçal Castelló

El proper dissabte 13 de novembre tindrà lloc a Gandia un homenatge a l'escriptor, periodista i advocat gandià Gonçal Castelló.

Serà a la Casa de la Cultura Marqués de González de Quirós a Gandia. Podeu veure la documentació adjunta.

Gonçal Castelló, col·laborà, sempre amb una òptica catalanista i d'esquerres, a les escasses publicacions en català d'aleshores, i més tard aplega els articles en llibres com Viure a Madrid: cròniques des de l'altiplà (1973) i Dia a dia des dels Països Catalans (1977). Va escriure les novel·les Sumaríssim d'urgència (1978), inspirada en la seva pròpia experiència durant la postguerra i La clau d'un temps (1982), una biografia política i social de la ciutat de València a principis de segle XX, premi Ciutat de València-Jaume Roig. També va escriure les obres de narrativa breu Un sopar de ros (1978) i Terra guanyada i altres contes (1985), entre d'altres.

L'any 1977 participa en la fundació de l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, de la qual va ser nomenat soci d'honor.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 25 d'Octubre de 2010