Estàs a: > > Lliurament dels Premis PIDMAS II a la Universitat de Murcia

Lliurament dels Premis PIDMAS II a la Universitat de Murcia

Pidmas

Dilluns passat, dia 24 de maig, es va lliurar a la Universitat de Murcia el premi al guanyador dels PIDMAS II, Premis d'Investigació i Desenvolupament de Medi Ambient i Sostenibilitat. Aquests premis són convocats per la Feació d'Associacions d'Amics i Antics Alumnes de les Universitats Espanyoles, en col.laboració amb la Fundació ECA Bureau Veritas i el portal Universia.

En la segona edició, el premi ha estat per Laura Gonzalo Delgado -Llicenciada en Geologia per la Universitat Complutense de Madrid, Becària del CSIC en el Centre Nacional d'Investigacions Metalúrgiques), pel treball: “Obtención y caracterización de bohemita a partir de un residuo peligroso de la industria del aluminio".

Durant l'acte també es va signar el conveni que regirà les bases dels premis PIDMAS III i la presentació del llibre corresponent al treball guanyador de la primera edició d'aquestos premis: :"Producción de bioetanol a partir del residuo de la poda del olivo”, editat per la Fundació ECA Bureau Veritas.

Per veure la notícia:

Data d'actualització: 20 d'Octubre de 2010