Estàs a: > > Café del bo gratis, a Blasco Ibáñez amb La Tenda de la Universitat

Café del bo gratis, a Blasco Ibáñez amb La Tenda de la Universitat

cafe del bo-comerç just

Per a afavorir el consum de productes certificats amb el Segell FAIRTRADE-Comerç Just, l'associació encarregada de la seua certificació, convida a café gratis, dimecres 20 d'octubre, de 10 a 17 hores, darrere de la Facultat de Psicologia, en el campus de Blasco Ibáñez.

Aquesta jornada, que s'ha anomenat "Dia del cafè del bo", es desenvolupa en diferents punts de la geografia espanyola i se celebra a la ciutat de València, a la Universitat de València, dins de la programació de la Setmana de Benvinguda i compta amb la col·laboració del CADE i La Tenda de la Universitat. A més, durant aquesta jornada, La Tenda de la Universitat també exhibirà i posarà a la venda la seua línea de productes de comerç just i consum responsable que ofereix en les seues tres botigues físiques i a través d'Internet: www.uv.es/latenda

Aquesta jornada pretén afavorir el consum de productes certificats amb el Segell FAIRTRADE-Comerç Just i es desenvolupa en diferents punts de la geografia espanyola

El segell FAIRTRADE fomenta el Comerç Just, ja que permet establir relacions comercials dels productors, les quals els permeten un desenvolupament positiu: reben un preu just i una prima per al desenvolupament, poden comptar amb prefinançament per a la collita i amb relacions comercials estables. A més amb el sistema FAIRTRADE-Comerç Just els productors de café, cacau, sucre, te, cotó i molts productes més, són copropietaris de la certificació i juguen un paper actiu en la presa de totes les decisions.

Data d'actualització: 28 d'Octubre de 2010