Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València afavorirà la inserció de joves amb discapacitat psíquica

asindown

És fruit d´un conveni signat entre la Universitat i Asindown

La Fundació General de la Universitat de València així com la Fundació Lluís Alcanyís i la Fundació Parc Científic de la Universitat de València estan acollint joves amb discapacitat psíquica per realitzar pràctiques de formació professional.

El Programa d'Inserció Sociolaboral d'Asindown dins de la Universitat de València és fruit d'un conveni signat recentment entre el rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo i Pilar Gadea, presidenta d'Asindown.

El Programa d'Inserció Sociolaboral està dirigit a persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats psíquiques i té per objecte afavorir la inserció laboral mitjançant pràctiques de formació i professionalització.

El Programa d'Inserció Sociolaboral ja s'està desenvolupant i les primeres persones ja s'han incorporat. Asindown ha assignat una persona en pràctiques. Al mateix temps, un tècnic en mediació sociolaboral instruirà a la persona assignada, durant el mes de pràctiques i posteriorment realitzarà un seguiment. Una vegada finalitzat el període de pràctiques la Universitat -assessorada pel tècnic de mediació sociolaboral-, emetrà un informe en el qual s'avaluarà tant el rendiment oferit per la persona en pràctiques, el seu grau de destresa a l'hora d'assumir i executar tasques pròpies del lloc de treball ocupat, així com la seua relació i adaptació a l'entorn laboral.

Data d'actualització: 2 de Novembre de 2010