Estàs a: > > Disseny llatinoamericà i espanyol units a La Nau

Disseny llatinoamericà i espanyol units a La Nau

valenciadisweek3

Aquesta exposició s´inscriu en el marc de la ´Valencia Disseny Week´

La Universitat de València, institució que sempre ha donat suport al disseny valencià, tot acollint diverses exposicions plantejades per la Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), se suma a la cita d'enguany de la Valencia Disseny Week com a seu de dues iniciatives.

El Centre Cultural La Nau de la Universitat alberga una exposició que relaciona els dissenyadors espanyols i llatinoamericans i a més va ser l'escenari d'acollida del 25 aniversari de la ADCV.

Al si de la Valencia Disseny Week, l'ADCV organitza, en col·laboració amb la Universitat de València, l'exposició Unint punts. Disseny llatinoamericà i disseny espanyol, que es podrà visitar fins al 24 d'octubre a la Sala Estudi General del Centre Cultural La Nau.

Comissariada pel dissenyador Luis Eslava, amb la col·laboració de Juanico, aquesta exposició està concebuda per a «acostar posicions pel que fa al disseny entre artistes espanyols i llatinoamericans». «De la mateixa manera que compartim llengües, costums i tradicions», assenyala Eslava, «podem posar en comú els projectes de disseny que els uns i els altres confeccionem».

Atés que la voluntat és, precisament, acostar posicions, els protagonistes d'aquesta exposició són col·lectius de dissenyadors consolidats internacionalment i també emergents d'una i de l'altra vora de l'Atlàntic. Per això, l'exposició inclou obres de tres col·lectius de dissenyadors: Surtido, d'Espanya, Nel de Mèxic i Touch, amb seu al Brasil, encara que en aquesta exposició presenta dissenyadors d'altres punts de Llatinoamèrica, com Xile o Argentina.

En l'exposició, el públic assistent podrà contemplar prop de cinquanta treballs dels dissenyadors d'aquests col·lectius.

Data d'actualització: 28 d'Octubre de 2010
Publicat en: Exposicions