Estàs a: > > Cursos musicals de tardor

Cursos musicals de tardor

Piano

Són assequibles per a qualsevol afeccionat a la música

El Patronat d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València (PAM) obri la matrícula per als de cursos musicals de tardor. En la convocatòria, se n’ofereixen un total de cinc. La majoria introdueixen a la música, per als quals no cal tenir més coneixements musicals que els propis de qualsevol afeccionat a escoltar música. De fet, aquesta edició s’inicia el pròxim 6 d’octubre amb un curs de cinema musical impartit per Àurea Ortiz, Carlos Cuéllar, Vicente Galbis i Ignacio Moreno.

Altres cursos més assequibles per a qualsevol persona interessada en la música són: el curs d’òpera oberta: el Liceu a la Universitat, el d’Introducció a la música de cambra i un altre que aborda la funció social de la música al llarg del temps. Com en cada edició també hi ha un adreçat a millorar el rendiment físic en la interpretació musical.

Els cursos, als quals es pot matricular el públic en general, tenen un preu especial per a la comunitat universitària (PDI, PAS i alumnes) i el col·lectiu d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València. A més, aquests cursos es poden convalidar per 2 o 3 crèdits de lliure elecció.

La preinscripció als cursos es pot fer personalment al Patronat d’Activitats Musicals, situada a la quarta planta la Fundació General de la Universitat de València, Amadeu de Savòia, de 9 a 14 hores (de dilluns a divendres). També per telèfon (963983196), per fax (963983885) o mitjançant correu electrònic: pam@uv.es al Patronat.

Data d'actualització: 28 d'Octubre de 2010
Publicat en: Formació, AMICS