Estàs a: > > Alumni UV organitza una visita gratuïta a l’exposició d’Artur Heras a La Nau

Alumni UV organitza una visita gratuïta a l’exposició d’Artur Heras a La Nau

Artur Heras exhibeix a La Nau una macroexposició sobre la no-ficció.

El Centre Cultural La Nau de la Universitat de València acull una de les exposicions més importants de l’artista valencià Artur Heras. El col·lectiu Alumni UV vol brindar l’oportunitat als seus membres de fer una visita guiada gratuïta a la mostra, a càrrec del comissari de l´exposició, Josep Salvador. La visita serà el dia 13 de setembre, a les 18:30 hores, i caldrà inscriure-s’hi a partir del dia 1 d’aquest mes.

En aquesta exposició, Heras reflexiona sobre els conceptes de la no-ficció en la pintura. La mostra, que organitza el Vicerectorat de Cultura i Igualtat, reuneix en dues grans sales -Acadèmia i Estudi General- 400 obres de l’últim període del pintor i està comissariada per Josep Salvador en estreta col·laboració amb l’artista.

Estructurada en dos blocs, titulats ‘Les emocions’ i ‘Laboratori’, aquesta proposta expositiva recrea el terme de la “no-ficció”, pres de la literatura que servia per definir la cerca del verisme, i que es diferencia d’altres gèneres més hermètics o escapistes. Com en la literatura, segons assenyala l’artista, “la pintura està històricament associada a la ficció i en qualsevol cas, tant en les històries inventades com en la transcripció d’un fet real, aquesta construcció es fa a través del llenguatge”.

La visita començarà a les 18:30 hores i les persones inscrites hauran d´acudir directament a La Nau.

Més informació i inscripcions, a través del web d’Alumni UV

Documents adjunts:
Data d'actualització: 5 de Setembre de 2016