Estàs a: > > L’espectacle ‘Miguel Hernández, después del odio’ torna a La Nau, hui i demà

L’espectacle ‘Miguel Hernández, después del odio’ torna a La Nau, hui i demà

Miguel Hernández

L´obra es representa els dies 21 i 22 de juny, a les 20 hores

Amb motiu de l'exposició 'Les llunes de Miguel', que es pot visitar al Centre Cultural La Nau de la Universitat, la institució també s'ha volgut unir als actes commemoratius del centenari del naixement del poeta amb ‘Miguel Hernández, después del odio', un espectacle teatral de petit format creat per la companyia CRIT (Companyia de Recerca i Innovació Teatral) des de la seua àrea de divulgació.

‘Miguel Hernández, después del odio' és una proposta teatral que ha comptat amb la col·laboració dels hereus de Miguel Hernández i recull alguns dels moments més significatius de la vida d'Hernández i de la seua evolució artística. ‘Miguel Hernández, después del odio' sorgeix d'un text construït a partir de testimonis històrics, dades biogràfiques i una visió actual de l'obra del poeta d'Oriola.

L'obra parteix d'una dramatúrgia de Daniel Tormo i ha estat concebuda per ser representada en qualsevol espai no necessàriament teatral. La interpreten els actors Anna Marí, Josep Vicent Valero i Daniel Tormo, sota la direcció de Pep Sanchis.

La Companyia de Recerca i Innovació Teatral (CRIT), creada el 2008, està formada per actors llicenciats i doctors per la Universitat de València. Els objectius de CRIT se centren en la divulgació del patrimoni teatral i cultural i en l'establiment d'un pont de comunicació amb les noves dramatúrgies europees contemporànies per tal de promocionar noves aproximacions al fet teatral.

‘Miguel Hernández, después del odio' es representa els dies 21 i 22 de juny, a les 20 hores, a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Les entrades són gratuïtes, amb aforament limitat, i es podran recollir des de dues hores abans a la consergeria del mateix edifici (carrer Universitat, 2).

Més informació sobre totes les activitats culturals de la Universitat: http://www.uv.es/cultura

Data d'actualització: 29 de Juny de 2010
Publicat en: Arts escèniques