Estàs a: > > Publicada la memòria interactiva de la Fundació General de la Universitat de València, un resum de lectura àgil i accessible de l’informe anual del 2015

Portada de la memòria 2015 de la Fundació General de la Universitat de València.

La Fundació General de la Universitat de València ha publicat la memòria interactiva del 2015, un resum de lectura àgil i accessible de l’informe anual que va presentar el passat mes d’abril. En format paper i electrònic, la memòria està a l’abast del públic a través del web www.fundaciouv.es, donant resposta així als principis de transparència i bon govern de la institució.

L’accés directe per a la consulta de la memòria d’activitats de l’any 2015 està en aquest enllaç: http://links.uv.es/9N1LNnc

La Memòria 2015 de la Fundació General de la Universitat de València recull un resum, al llarg de 36 pàgines, de les 648 accions dutes a terme durant l’any passat mitjançant activitats i programes en matèria de cultura, cooperació, inserció laboral, inclusió, formació, participació ciutadana, voluntariat, recerca i divulgació científica.

Escrita en valencià/anglés i castellà/anglés, s’estructura en diverses parts. El primer capítol, ‘Visió i Missió’, desenvolupa la política de transparència i bon govern de la Fundació General, implementada en els últims mesos, i detalla els seus òrgans de govern, així com la seua estructura organitzativa.

No obstant, l’apartat més extens està dedicat als ‘Programes i Projectes’ realitzats durant el 2015. Ací s’inclouen activitats d’arts, cultura i patrimoni; inclusió socioeducativa; cooperació universitària al desenvolupament; formació; recerca i divulgació; inserció laboral; i participació a la Universitat.

Així mateix, la Fundació General dedica un episodi al mecenatge, pilar fonamental en la seua constitució i en els seus estatuts, i apunta totes les col·laboracions obtingudes, el suport de les quals ha estat necessari per a l’execució de múltiples projectes.

El ‘Directori’ general de tots els serveis, àrees i programes de la Fundació clou la publicació.

Data d'actualització: 12 de Juliol de 2016