Estàs a: > > El Centre Internacional de Gandia celebra la Jornada Go! de la Diputació de Valčncia sobre Transparčncia

Logo Diputació Valčncia Transparčncia.

El próxim 21 de juliol, la Jornada ´Reptes per a una Cultura Go!: Transparčncia Local´, que organitza la Diputació de Valčncia, en col·laboració amb el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, arriba a Gandia.

En l´actualitat els processos de participació i obertura a la ciutadania en la presa de decisions dels governs locals, a través de polítiques de governs oberts, és una necessitat i demanda de la població que contribueix a crear una nova cultura democràtica més transparent i socialment innovadora.

El Govern Obert s´articula a través dels pilars de la transparència, la participació i la rendició de comptes. En aquest context, la transparència constitueix la base per a conéixer l´abast del desplegament de les polítiques públiques. No solament es tracta de complir lleis autonòmiques o estatals, sinó de permetre que l´opinió pública es forme a partir de l´accés a una informació veraç, accessible i disponible en temps real.

Amb l’objectiu de contribuir en aquestes dinàmiques d´apoderament de la ciutadania perquè aconseguisca influir permanentment en les qüestions públiques que li afecten i interessen, el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València, organitza les jornades ´Reptes per a una cultura Go!: Transparència Local´.

Dijous 21 de juliol, el Centre Internacional de Gandia acollirà una nova edició d´aquestes jornades amb taules redones i conferències impartides per personal docent universitari expert en aquesta matèria i dirigides a càrrecs electes, personal tècnic municipal, mancomunitats, societat civil organitzada, grups polítics o sindicats.

La inscripció és gratuïta i es pot realitzar a través del web del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial

També es pot consultar tota la informació sobre aquest programa a la pàgina de la Diputació: http://go.dival.es/index_va.html

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Juliol de 2016