Estàs a: > > Convocatòria de subvencions per a la realització de projectes d’innovació per al desenvolupament

Xano del Vicerectorat Internacionalització i Cooperació

El Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València presentà, el passat dia 7, al Rectorat, la convocatòria de subvencions para a la realització de projectes d’innovació per al desenvolupament 2016, de l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID). El termini per a presentar els projectes finalitza el pròxim dia 13.

Aquesta convocatòria té com a objecte el finançament de projectes que impulsen, en els Països d’Associació de la Cooperació Espanyola, solucions innovadores, ja desenvolupades i testades amb èxit a nivell pilot, amb la finalitat d’aplicar-les i demostrar la possibilitat de replicar-les a major escala cercant un impacte positiu i rellevant en les condicions de vida de les persones més desfavorides i en la cohesió social.

Atés que només es pot sol·licitar dos projectes per la Universitat de València, es farà una valoració prèvia per una Comissió de Selecció. El termini de presentació de projectes finalitza el 13 juny 2016.

Data d'actualització: 9 de Juny de 2016