Estàs a: > > Travessia per l’Albufera en Vela Llatina la nit del solstici d´estiu

Travessia per l’Albufera en Vela Llatina la nit del solstici d´estiu

AMICS_ VELA LATINA

Al juny torna la Vela Llatina a Alumni UV. El dia 21, el col·lectiu de la Universitat de València ha programat, juntament amb Fil per Randa Viatges, una eixida que inclou una travessia per l’Albufera, a poqueta nit, navegant com es feia en altres temps, en Vela Llatina. La inscripció a l´activitat roman oberta des del dia 11 d´aquest mes.

La travessia en Vela Llatina és una carícia per als sentits. Organitzada Fil per Randa Viatges, aquesta activitat recorda les embarcacions tradicionals de l’Albufera que utilitzaven els pescadors i que, ja fa més de mil anys, usaven els mariners egipcis per tota la mar Mediterrània.

La Vela Llatina és una embarcació autòctona amb una única vela de caràcter clàssic, que té gran adaptació a la climatologia del medi natural en què es desenvolupa i, a més, és bella d’estètica visual.

Les persones inscrites estan convocades a les 20 hores, a la plaça major del Palmar. Des d’allà, travessaran l’Albufera navegant amb barques de vela llatina, gaudiran d´una de les postes de sol més autèntiques del País Valencià i soparan al bell mig del llac.

Tot el recorregut estarà acompanyat per l’expert botànic Víctor Benlloch.

El preu de l´excursió és de 38 euros, i inclou la navegació en vela i el sopar en la barca. Cal portar el carnet Alumni el dia de l´eixida i s´ha de tindre en compte que el preu no inclou aquells tiquets d´entrada que s´hagen d´abonar a banda de l´excursió programada.

Més informació i inscripcions

Data d'actualització: 18 de Juny de 2018