Estàs a: > > Projecte de cooperació universitària per a la promoció de joves talents matemàtics a Colòmbia

Clara Benedicto, amb un grup de xiquets, talents matemàtics, a Colòmbia.

InfoUniversitat, el periòdic digital de la Universitat de València, ha publicat en el darrer número un reportatge sobre un projecte de cooperació universitària al desenvolupament per a la promoció de joves talents matemàtics a Colòmbia. El projecte s’emmarca en el Programa 0,7, Una Nau de Solidaritat, que gestiona la Fundació General de la Universitat.

Sota la direcció del professor de la Universitat Ángel Gutiérrez, catedràtic del Departament de Didàctica de la Matemàtica, la doctoranda Clara Benedicto es troba al front d’aquesta iniciativa solidària amb la qual es pretén formar docents en l’elaboració i aplicació de materials per als estudiants amb capacitats i talents excepcionals per a les matemàtiques (CTEM).

A través d’una entrevista, que signa Berta Rodrigo Mateu, Clara Benedicto narra la seua experiència després de l’última visita que va fer a Armenia (Colòmbia), on té lloc l’execució del projecte.

Enllaç a l’entrevista completa

Data d'actualització: 1 de Juny de 2016