Estàs a: > > Biennals Martínez Guerricabeitia, 1999-2010. (Adquisicions), dia 19 de maig a les 20 hores.jpg

Ángel Mateo Charris. Bienals

L'exposició que ara ens ocupa recull la documentació i les obres guanyadores de les darreres sis biennals, que han comptat amb la inestimable col·laboració i patrocini de l'Ajuntament de València, el Santan i Fundación Cruzcampo. Hi presentem obres de Darío Urzay, Simeón Sáiz, José R. S. Morquillas, Juan Ugalde, Chema López, Isidre Manils, Àngel Mateo Charris, Manuel Bouzo, Salomé Cuesta/Bárbaro Miyares, Jordi Ribes i Enric Zabala. Al costat de les obres hi ha un panell on s'informa de la composició del comitè seleccionador de cada Biennal. Així mateix, els visitants poden consultar els catàlegs i les informacions publicades en la premsa de cadascuna de les biennals en un espai destinat a aquest efecte. Finalment, en la web http://www.fundaciouv.es/cmg i en el catàleg virtual en CD, podreu trobar el text que José Luis Pérez Pont ha elaborat per a aquesta exposició.
Data d'actualització: 18 de Setembre de 2012