Estàs a: > > V Fòrum d´Ocupació de la Universitat de València

V Fòrum d´Ocupació de la Universitat de València

Opal logo

Els dies 27 i 28 d'abril s'ha celebrat el V Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València al Campus dels Tarongers. Aquesta trobada, organitzada per l'OPAL (Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral) de la Universitat de València, apropa els estudiants universitaris i titulats de diversos perfils acadèmics a importants empreses i entitats amb la finalitat de presentar-los ofertes d'ocupació i pràctiques a les empreses més importants de cada sector. A més, poden assistir a conferències i presentacions totalment gratuïtes i parlar amb tècnics de l'OPAL.

A l'estand d'informació de l'OPAL hi ha la guia oficial d'empreses del Fòrum, en la qual l'estudiant trobarà tota la informació sobre les empreses i les entitats participants. Per visitar l'estand i inscriure's els estudiants rebran un regalet i és convenient portar còpies impreses del currículum perquè les empreses participants tinguen a l'abast les dades dels interessats.

Tota la informació detallada del Fòrum d'Ocupació, com també consells per a traure el màxim profit d'aquesta cita, es pot trobar a través de la pàgina http://www.forumuv.com/

El Fòrum d'Ocupació ha esdevingut ja una cita ineludible de l'OPAL, un servei universitari gestionat per la Fundació General de la Universitat de València que facilita el procés d'inserció laboral a tots els estudiants de la Universitat. Aquest servei de la Fundació, ubicat en el nou edifici de serveis universitaris del carrer Amadeu de Savoia, proporciona a l'estudiant la possibilitat de rebre una atenció personalitzada per part de tècnics orientadors, accedir al servei de documentació i a internet, i participar en activitats formatives i divulgatives de gran interés per a la inserció al món laboral de l'estudiant i el ja titulat.

El Fòrum d'Ocupació constitueix, sens dubte, una bona oportunitat per als estudiants de conéixer com funciona i totes les possibilitats que ofereix.

Seminaris per a facilitar la inserció laboral. Dins de la programació d'activitats del V Fòrum d'Ocupació, l'OPAL ha preparat una sèrie de seminaris que s'imparteixen, segons el seu contingut, uns dies abans del Fòrum i durant el seu desenvolupament. Tenen com a objectiu oferir als estudiants i titulats de la Universitat el coneixement de les eixides professionals i proporcionar les eines i habilitats necessàries que faciliten la inserció professional.

Data d'actualització: 7 de Maig de 2010