Estàs a: > > Jornades sobre la Llei d’Estrangeria

Jornades sobre la Llei d’Estrangeria

cartell jornades debat

El Patronat Sud-Nord i la Mesa d´Entitats de Solidaritat amb els Immigrants organitzen les jornades. Entre els ponents, hi intervindrà el catedràtic i director del Col·legi d’Espanya a París Javier de Lucas

El Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València i la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants organitzaren entre el 21 i 23 d'abril al Saló d'Actes del Col·legi Major Rector Peset, les XVI Jornades de Debat amb la Universitat sota el títol: Llei d'Estrangeria: una Llei sense drets.

La primera sessió, que se es va celebrar el dimecres 21, es va titular "Ciutadania civil: la consciència. Anàlisi de la Llei Orgànica d'Estrangeria", i va còrrer a càrrec de Begoña Lobo, advocada i vocal de la secció d'estrangeria del ICAV (Il·lustre Col·legi d'Advocats de València) .

Dijous 22 d'abril, la conferència va ser a cura del catedràtic de Filosofia de Dret de la Universitat de València i director del Colegio de España a París, Javier de Lucas. El president del Patronat, el professor de la Universitat de València Joaquín Azagra, va presentar aquesta jornada.

L'última sessió, la taula redona "Moviments socials de resistència", en la qual varen intervindre Boulkassoum Diarra, president del col·lectiu Sense Papers; Oscar Pretel, de l'Oficina de Drets Socials de Terrassa; i representants del col·lectiu Ferrocarril Clandestino i de l'Asociación Sin Papeles de Madrid.

Data d'actualització: 6 de Maig de 2010