Estàs a: > > Oberta la matrícula de les jornades ´Europa empieza hoy´

Oberta la matrícula de les jornades ´Europa empieza hoy´

Se celebraran en la Biblioteca Gregori Maians del campus dels Tarongers de la Universitat entre el 20 i 23 d´abril
El Centre de Documentació Europea i la Facultat d'Economia de la Universitat de València, organitzen les jonades "Europa empieza hoy", amb la finalitat de realitzar un nou impus a la difusió de la trascendència socioeconòmica i política que suposa la consolidació recollida en el Tractat de Lisboa de la Unió Europea.

Les jornades se celebraran en la Biblioteca Gregori Maians (Campus dels Tarongers) de la Universitat de València.

La matrícula es pot efectuar a la Secretaria de la Facultat d'Economia del 13 al 15 d'abril de 2010.

Les jornades han obtingut dos crèdits de lliure configuració en la Universitat de València. Entrada lliure a les activitats singulars fins completar aforament (120 persones).

Més informació: Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València. Tel. 963 828 747 i cde@uv.es [+]
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2010
Publicat en: Documentació, Formació