Estàs a: > > La Universitat celebra la V Setmana Universitària pel Comerç Just

La Universitat celebra la V Setmana Universitària pel Comerç Just

Imatge del cartell de la V Setmana Universitària pel Comerç Just.

La Universitat de València va organitzar la V Setmana pel Comerç Just, del 9 al 20 de maig, en el marc de la celebració del Dia Mundial del Comerç Just diumenge 22, i amb l’objectiu de difondre el Comerç Just i el Consum Responsable entre la comunitat universitària, sota el lema ‘#Som comerç just, i tu?’. S´hi han realitzat nombroses activitats als tres campus de la Universitat de València com ara degustacions i exposicions.

Durant eixos dies s´han realitzat activitats als tres campus de la Universitat i s´han pogut conèixer de primera mà els productes de Comerç Just en els punts d’informació, degustació i venda d’ONGD de Comerç Just, exposicions, activitats del Voluntariat Ambiental i promocions de La Tenda de la Universitat.

La situació del comerç just a la Xina
En el marc d´aquesta V Setmana pel Comerç Just, la Universitat de València va acollir, el dia 18 de maig, la presentació del llibre ´La situación del Comercio Justo en China´, una recerca de Marta Gil Ibáñez, guardonada amb el Premi Manuel Castillo atorgat per l´antic Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València l´any 2013.

Programa complet d’activitats

Reportatge en InfoUniversitat