Estàs a: > > Visita il·lustre a les obres, les fonts i els monuments de Mariano Benlliure, amb Alumni UV

Font dels xiquets, de Mariano Benlliure.

La gran capacitat artística i els encàrrecs que va tindre dugueren Mariano Benlliure a adoptar un virtuosisme tècnic i una temàtica agradable allunyada de la renovació artística. És la figura de Mariano Benlliure a la que Alumni UV va retre homenatge amb una visita il·lustre a les obres, les fonts i els monuments de l’artista valencià, el passat dia 15 de maig.

Aquest virtuosisme atorgà a Benlliure nombrosos premis oficials i una gran popularitat. Realitzà bona part dels monuments que es van erigir a Espanya i a Amèrica del Sud les darreres dècades del segle XIX i les primeres del segle XX.

Alumni UV, en una visita organitzada pel Club de Viatges Fil-per-Randa, va proposar als seus socis i les seues sòcies fer un recorregut per a visitar el bust de Cervantes, el Mausoleu de Blasco Ibáñez, la font dels xiquets, la casa museu dels Benlliure, el monument a Josep Ribera i el bust a Francisco Domingo, entre altres obres i indrets.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 16 de Maig de 2016