Estàs a: > > La Fundació General modifica l’estructura organitzativa en atenció a l’encomana de gestió de la Universitat de València

Logo de la Fundació General de la Universitat de València

La Fundació General de la Universitat de València ha aprovat la modificació de la seua estructura organitzativa, així com la dissolució i l’extinció formal de tots els seus Patronats Especials, d’acord amb el Ple celebrat el dia 18 de desembre de 2015. La nova estructura, en vigor des de gener de 2016, comprén tres grans àrees d’actuació i atén així a l’encomana de gestió de la Universitat de València.

Els Patronats Especials que han estat dissolts són: Activitats Musicals, Martínez Guerricabeitia, Sud-Nord. Solidaritat i Cultura, i Centre de Documentació Europea. A partir d’ara, la seua organització passa per la constitució de comissions de treball supervisades per una direcció acadèmica.

D’altra banda, l’estructura manté la Presidència, a càrrec del rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo; la Vicepresidència Executiva, que correspon al vicerector de Cultura i Igualtat, Antonio Ariño; i la Gerència, dirigida per Cristóbal Suria.

Amb motiu d’aquesta modificació, tant els elements d’imatge corporativa de la Fundació com els continguts de les diferents webs de l’entitat s’actualitzaran de manera progressiva durant les pròximes setmanes.

Podeu consultar l’encomana de gestió en aquest enllaç: http://links.uv.es/VO0UXoP

El nou organigrama organitzatiu
La Gerència és la responsable de la direcció de les tres noves àrees d’actuació en què s’organitza l’activitat de la Fundació General de la Universitat de València (Cultura i Formació, Serveis Universitaris, i Solidaritat) i els Serveis Generals de la institució.

L’àrea de Cultura i Formació inclou l’Àrea d’Activitats Musicals, dedicada a la promoció, la difusió i la creació musicals dins i fora de la Universitat; la Col·lecció Martínez Guerricabeitia, per al foment i la difusió de l’activitat creativa en el camp de les arts plàstiques contemporànies; Exposicions, de gestió de projectes expositius temporals amb el suport del Vicerectorat de Cultura i Igualtat; Patrimoni Cultural, responsable de la tasca de recuperació, estudi, catalogació, restauració i difusió dels béns artístics de la Universitat de València; Arts Escèniques, per al foment i la divulgació del teatre; Alumni UV, programa de participació ciutadana que vertebra les relacions entre els antics estudiants de la Universitat de València i aquelles persones que volen tindre un vincle amb la institució acadèmica; Voluntariat Cultural, per a la realització de visites guiades a l’edifici històric de La Nau i el Palau de Cerveró, així com a les exposicions temporals que s’hi exhibeixen; Centre Internacional de Gandia, ens responsable de la Universitat d’Estiu de Gandia i gestor d’activitats formatives, culturals, i de recerca i transferència; Centre de Documentació Europea, punt de referència per a la resolució de les necessitats informatives de la ciutadania i els professionals sobre la Unió Europea; Hemeroteca Digital, que treballa per a la digitalització dels fons antics de la Universitat de València; i Projecte Futura, promogut per la Delegació per a la Incorporació a la Universitat.

L’àrea de Serveis Universitaris està formada per l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), que desenvolupa accions per a la inserció laboral dels titulats de la Universitat de València; i la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, orientada a proporcionar a tota la comunitat universitària atenció, assessorament i suport en matèria de discapacitat, afavorir la igualtat d’oportunitats i potenciar la inclusió de les persones amb diversitat funcional.

L’àrea de Solidaritat la integren l’Àrea de Cooperació, responsable de la gestió d’activitats en matèria de cooperació universitària al desenvolupament (informació i documentació, formació especialitzada, sensibilització i Programa 0,7); i el Centre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP), centre singular de la Universitat de València constituït per a l’atenció primerenca de xiquetes i xiquets que presenten trastorns en el seu desenvolupament.

Per últim, són Serveis Generals de la Fundació General de la Universitat de València els departaments d’Administració, que incorpora les oficines de Comptabilitat i Fiscal, Recursos Humans, i Tresoreria; de Màrqueting i Comunicació, que vetla per la imatge corporativa de la entitat i gestiona les comunicacions internes i externes de la seua activitat; d’Informàtica, que dóna suport informàtic a totes les àrees d’actuació de la Fundació; i Jurídic, d’assessorament i suport legal.

La nova estructura organitzativa es pot consultar en el portal de transparència i bon govern de la Fundació.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2016