Estàs a: > > L’observatori d’inserció laboral de la Universitat organitza una jornada sobre ocupació internacional

Jornada Internacional_OPAL

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Universitat de València va organitzar una jornada, el passat 26 d’abril, per a informar de les noves oportunitats internacionals d’ocupació. La reunió ha tingut lloc a la Facultat de Dret (Campus dels Tarongers).

La jornada tractà aspectes sobre ocupació a l´estranger, beques internacionals, oportunitats de treball en institucions europees, voluntariats internacionals i acreditacions d´idiomes.

La trobada arrancà amb la intervenció de la Xarxa Eures, que va parlar sobre ocupació a la Unió Europea. Tot seguit, Eurodyssée va informar sobre beques internacionals per a titulats; Europe Direct va dissertar sobre oportunitats de treball en les institucions europees; la xarrada d’Eurodesk va estar dedicada a projectes de mobilitat europea com ara voluntariat internacional i Erasmus; IVACE va oferir beques internacionals; i el Centre d’Idiomes de la Universitat de València se centrà en el currículum en anglés i les acreditacions d’idiomes.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2016