Estàs a: > > Sessió d’arrossos: la “nau capitana” de la gastronomia valenciana, al Club Alumni UV

Arròs caldós, de Julio D. Moreno, Valencia Club Cocina.

Els arrossos són la “nau capitana” de la gastronomia valenciana i és per aquest motiu que el Club Gastronòmic d’Alumni UV els dedicà la sessió d´abril. El passat dia 6, experts de Valencia Club Cocina impartiren una classe magistral a la seu de San Felipe Neri 6B per tal conèixer a fons les diferents elaboracions que porten com a base aquest ingredient.

Els arrossos, segons assenyalen des de Valencia Club Cocina, “pertanyen a la nostra identitat i hem de conèixer-los a fons si volem posar-los en pràctica”. En la sessió del 6 d’abril, el Club Gastronòmic repassà i posà en pràctica els conceptes més importants a l’hora d’elaborar arrossos, tant secs com melosos o caldosos.

El Club Gastronòmic Alumni UV sempre està guiat per experts cuiners, xefs i professionals de la gastronomia de Valencia Club Cocina i consisteix en la realització de tallers de cuina, seminaris de nutrició i hàbits d’alimentació, sessions de café-consultoria culinària, visites guiades a mercats municipals, intercanvis de receptes, resolució de dubtes, degustacions dels plats elaborats, etcètera.

Tota la informació del Club Gastronòmic està al bàner Clubs Alumni UV.

Per a formar part del Club, les persones interessades han de contactar primer amb l’oficina Alumni UV (963531070 o amics@uv.es).

+Info sobre Valencia Club Cocina

Enllaç a la ubicació de Valencia Club Cocina