Estàs a: > > Un centenar de directors i docents peruans es formen a Gandia

Un centenar de directors i docents peruans es formen a Gandia

Els alumnes del Perú, a Gandia.

Un centenar de docents i directors peruans d’Educació Bàsica Alternativa (EBA) van fer formació al Centre de Gandia de la Universitat de València el passat dia 9 de març. Els directors i docents van estar rebuts pel director del Centre de Gandia, Josep Montesinos, i per la vicedegana de Relacions Internacionals i Practicum de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació, Paula Jardón.

Tots ells assistiren a Gandia a la xarrada ‘Aprendre al llarg de la vida. Un repte en la societat actual’, a càrrec de la doctora Sacramento Pinazo. A continuació, van tindre un intercanvi d’experiències amb alumnes de la Universitat dels Majors.

En finalitzar la sessió, van fer una visita per la ciutat de Gandia. Van conèixer el Palau Ducal, el MAGA i el Museu de les Clarisses, la Seu, el carrer major, etcètera. I per finalitzar el dia, gaudiren d’una vesprada a la platja.

Aquests alumnes cursen a València un seminari pedagògic per a docents i directors d’EBA ‘Escola Bàsica Alternativa’. Els alumnes han rebut una beca del Ministeri d’Educació de Perú i està organitzat pel Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa amb la col·laboració de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació i la Facultat de Magisteri.

Data d'actualització: 10 de Març de 2016