Estàs a: > > El Club Gastronòmic d’Alumni UV s’endinsa en la cuina ecològica

El Club Gastronòmic d’Alumni UV s’endinsa en la cuina ecològica

Verdures ecològiques.

Alumni UV i Valencia Club Cocina van dissenyar, per al Club Gastronòmic de març, una sessió de cuina ecològica, que va ser conduïda per experts en aquesta matèria. El Club es va reunir el passat dia 9, a la seu de Valencia Club Cocina Cocina (Pl. San Felipe Neri 6B, València). Per a assistir al Club, les persones interessades han de parlar primer amb l’oficina Alumni UV.

En aquesta sessió es donà resposta a les següents preguntes: com treballar la quantitat de productes que tenim al nostre abast, com conèixer-los i treballar-los a les nostres cuines?, o quines propietats beneficioses són les que ens van a aportar? La xef Vanesa Bustos va dirigir una classe pràctica centrada en aquesta temàtica, mantenint la línia de les elaboracions del Club sense perdre l’essència de la cuina tradicional.

El Club AlumniUV
El Club Gastronòmic Alumni UV sempre està guiat per experts cuiners, xefs i professionals de la gastronomia de Valencia Club Cocina i consisteix en la realització de tallers de cuina, seminaris de nutrició i hàbits d’alimentació, sessions de café-consultoria culinària, visites guiades a mercats municipals, intercanvis de receptes, resolució de dubtes, degustacions dels plats elaborats, etcètera.

Tota la informació del Club Gastronòmic està al bàner Clubs Alumni UV.

Per a formar part del Club, les persones interessades han de contactar amb l’oficina Alumni UV (963531070 o amics@uv.es).

+Info sobre Valencia Club Cocina

Enllaç a la ubicació de Valencia Club Cocina