Estàs a: > > Sándor Márai, cuina ecològica i ´mindfulness´, aquest març a la programació d´Alumni UV

Un hotel de Sevilla aposta pels productes ecològics.

La programació organitzada per Alumni UV aquest mes de març inclou el Club de Lectura, amb obra de l´hongarés Sándor Márai; el Club Gastronòmic, que s´endinsarà en la cuina ecològica; i una nova edició de l’Alumni Comparteix dedicada a la relaxació. Aquest últim és un cicle protagonitzat pels membres del col·lectiu de la Universitat de València.

El dia 1 de març, el Club de Lectura analitzà, a la Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’, la novel·la ‘La mujer justa’, de Sándor Márai, en una edició que, en castellà, reuneix per primera vegada les dues primeres parts publicades l’any 1941 a Hongria, i la tercera, escrita per Márai durant el seu exili a Itàlia i afegida a la versió alemanya de 1949.

El Club Gastronòmic, d’altra banda, es reunirà el dia 9 de març a Valencia Club Cocina, durant una sessió en la qual els seus membres realitzaran una classe pràctica guiats per la xef Vanesa Bustos amb l’objectiu d’aprendre a treballar els productes de la terra i quines són les seues propietats beneficioses per al consumidor.

Finalment, l’Alumni Comparteix d’aquest mes torna, també el dia 9, amb un taller gratuït de ‘mindfulness’ o sessió de relaxació i benestar, impartit per Ana San Antonio, de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València i membre d’Alumni UV. L’objectiu del taller, segons explica la seua tutora, és “brindar un espai d’aprenentatge de tècniques de relaxació i promoció del benestar personal”.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 7 de Març de 2016