Estàs a: > > El cor de dones A cau d´orella clou els Concerts d´Hivern 2016

El cor de dones A cau d´orella clou els Concerts d´Hivern 2016

Imatge del cartell dels Concerts 2016.

La Universitat de València ha acollit la programació musical d´hivern que, en aquesta temporada, ha celebrat una quinzena de concerts en diversos espais de la Universitat: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Va cloure el cicle el cor de dones A cau d´orella el passat 9 de març a La Nau.

Han estat concerts de cambra que intenten acostar la música tant a la comunitat universitària com a la societat en general. L´entrada és lliure i limitada a la capacitat de la sala.

El cor de dones A cau d´orella, dirigit per Mònica Perales, va cloure el cicle dels Concerts d´Hivern 2016 el passat 9 de març en el marc de la celebració dels Dies de les Dones. Interpretà obres de Brahms, Vila i Gil-Tàrrega, entre altres autors. El concert, que comptà amb la col·laboració de la Unitat d´Igualtat de la Universitat de València, va tindre lloc a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau.

Els programes d’aquests concerts tracten de seguir una línia de suport a la música valenciana i es recuperen compositors del nostre àmbit, però també les figures clau de la història de la música.

Programació completa

Data d'actualització: 10 de Març de 2016