Estàs a: > > Mor Gonzalo Montiel, director de Gestió Cultural de la Universitat de Valčncia a La Nau

Gonzalo Montiel.

Gonzalo Montiel, director de Gestió Cultural de la Universitat a La Nau, va morir sobtadament dissabte 26 de desembre a Valčncia mentre practicava esport. Montiel, de 47 anys, havia treballat en el Centre d’Assessorament i Dinamització dels Estudiants, havia estat professor a la Universitat Jaume I de Castelló i era membre del Grup d’Investigació Multidisciplinar en Violčncia de Gčnere de la Universitat de Valčncia.

Com a membre electe del Claustre, Gonzalo Montiel va formar part del Consell de Govern de la Universitat de València en dos períodes, entre 2002 i 2006, i entre 2010 i 2013.

Era llicenciat en Filologia Hispànica i Comunicació Audiovisual, màster en Periodisme i Comunicació, i doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat de València. Va ser professor associat en el Departament de Filosofia i Sociologia de la Universitat Jaume I de Castelló, on va impartir assignatures de Teoria de la Comunicació i Estratificació Social.

Com a docent i investigador col·laborava amb diversos projectes d’I+D i va publicat diversos llibres, articles i capítols de llibre en publicacions científiques centrades en la teoria de la comunicació, joventut, gènere i fotografia. Era membre de l’Associació Memòria Industrial i Moviment Obrer.

Gonzalo Montiel va nàixer al Port de Sagunt, estava casat amb Elena Martínez, professora de Dret Administratiu i Processal a la Universitat de València, i era pare de dues xiquetes: Martina i Olivia.

Data d'actualització: 28 de Desembre de 2015
Publicat en: Exposicions