Estàs a: > > Mor Josep Lluís Sirera, exvicepresident executiu de la Fundació General de la Universitat de València i autor teatral

Josep Lluis Sirera

Josep Lluís Sirera, exvicerector de Cultura de la Universitat de València, va morir el passat 8 de desembre a València per complicacions d’una malaltia que arrossegava el darrer mes. Sirera, de 61 anys, era catedràtic jubilat de Literatura Espanyola, així com un prestigiós autor i adaptador de textos de teatre. Va ser vicepresident executiu de la Fundació General de la Universitat de València entre 2010 i 2011.

Josep Lluís Sirera s’havia jubilat recentment com a catedràtic del Departament de Filologia Espanyola de la Universitat de València. Havia estat vicedegà de la Facultat de Filologia (1986-1987), degà del mateix centre (1987-1989), director del Departament de Filologia Espanyola (1992-1995), director del Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València (2002-2006), vicerector de Cultura des de 2010 a març de 2011 i vicepresident executiu de la Fundació General de la Universitat de Valéncia des d’abril de 2010 a març de 2011.

Alguns dels seus textos teatrals han estat estrenats per l’Aula de Teatre de la Universitat de València en els darrers anys.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2015