Estàs a: > > Reportatge a InfoUniversitat sobre un projecte de la Fundació General per a impulsar l’emprenedoria de dones rurals a Burkina Faso

Un alumna dels cursos de formació a Burkina Faso amb la seua filla.

InfoUniversitat, el periòdic digital de la Universitat de València, ha publicat un reportatge sobre el projecte de cooperació universitària que la Fundació General està executant amb dones rurals a Burkina Faso, amb finançament de l’Obra Social ‘La Caixa’. L´objectiu és impulsar l´emprenedoria entre aquest col·lectiu.

Aquest projecte va arrancar l’any 2014 amb la finalitat d’impulsar i potenciar l’emprenedoria de dones de zones rurals sense escolaritzar.

El reportatge, signat per Jorge Chenovart, plasma la situació real de la zona on té lloc el projecte, la província de Poni. Així ho explica la presidenta de l’Association pour la Promotion Fémenine de Gaoua (APFG) i principal responsable de l’equip de potenciació a Poni, la professora de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València Mara Bravo, qui ha visitat la zona fa algunes setmanes.

Per a llegir el reportatge complet, feu clic ací

Data d'actualització: 7 de Març de 2016